vrijdag 9 januari 2015

Kennismaken

Jullie hebben al gelezen dat Janne en ik sinds vorige week een dieet volgen om van de darmproblemen af te komen. We gaan jullie niet vermoeien met onze klachten, alleen maar met onze recepten. Dat is namelijk het enige dat er leuk aan is: nieuwe dingen verzinnen.
Gisteren was ik bij mij zus, die al bijna een jaar last heeft van Candida. Ze was blij dat we met deze blog gaan starten zodat zij ook wat inspiratie kan opdoen voor gerechten bij haar thuis.

Daags na de start van het dieet hadden we gepland om naar de sauna te gaan. Lekker relaxen.
Iets eten daar was iets minder relaxed: er blijft op zo'n menukaart heel erg weinig over dat je mag. We hebben het gered hoor.
Afgelopen dinsdag zou ik met Ad uit gaan eten vanwege zijn verjaardag. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb de dag ervoor naar het restaurant gebeld. De situatie uitgelegd en ja hoor: geen probleem, stuur de lijst met do's en don'ts maar op, wij houden er wel rekening mee. Zo kan het dus ook. En toegegeven, het toetjes wisten ze geen raad mee, maar de rest was prima.
Kijk hieronder naar de foto's.
En even reclame maken: ik was bij Petite Ruelle in Vught. Een aanrader.

Tot snel. Dian





Geen opmerkingen:

Een reactie posten