zondag 11 januari 2015

Op naar een feestje

Tja, voor het eerst naar een feestje bij een vriendin.
Gebak, toastjes, het zit er allemaal niet in.
Dan maar wat meenemen, want als je niets bij je hebt, wordt het alleen maar moeilijker om het vol te houden en het naar je zin te hebben.

Bij binnenkomst werd gevraagd wat ik voor gebak wilde. Ik heb toen uitgelegd waarom ik zelf spullen bij me had. Duidelijk, even uitleggen, niet te moeilijk over doen en lekker af en toe wat lekkers pakken. Ik had een bakje bij me met wat lekkers.

We hadden eerder een soort kokosbrownies gemaakt. Met wat (suikervrije) vruchtengelei er op waren deze lekker te eten.
Zuurdesembrood, een paar sneetjes met lekkere pesto en wat geitenkaas.
Ik had toastjes in een plastic zakje gedaan om ze vers te houden. Daar had ik wat gerookte kip voor klein gesneden met wat zelfgemaakte mayonaise.
Eerder op de dag had ik een paar snoeppaprika's gevuld met kippengehakt en deze gebakken in de oven. Doordat het gehakt gekrompen was en de paprika niet echt meer gevuld was, zag het er niet super meer uit. Maar de smaak was prima. Ik had er nog wat extra pesto op gedaan op de smaak een beetje op te peppen.
En er stonden komkommertjes en gewone chips op tafel. Ook lekker.

En water uit de kraan......

Tot snel, Dian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten